۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸

فرماندار فامنین:

۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس فامنین مشغول تحصیل می‌شوند

۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس فامنین مشغول تحصیل می‌شوند

همدان-فرماندار فامنین با اشاره به آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ دانش در مدارس فامنین مشغول تحصیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح‌الله حسینی ظهر یکشنبه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فامنین با بیان اینکه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اندیشیده شده و مشکل جدی در بحث نیروی انسانی در شهرستان نخواهیم داشت، اظهار کرد: در بازسازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان که طرحی مخصوص مدارس کم برخوردار است، تمامی مدارس مشمول شهرستان ثبت شده و اعتبار خوبی برای ۱۰ مدرسه در نظر گرفته شد.

وی افزود: با تدابیر انجام شده بالای ۱۲۰ کلاس و ۴۰ مدرسه در شهرستان رنگ آمیزی و شاداب سازی شده و مبلغ بیش از ۵ میلیارد هزینه شده است.

فرماندار فامنین با اشاره به طرح شهید پورجعفری و تهیه لوازم تحریر برای دانش آموزان کم برخوردار، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی ۶ زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ایام در پیش رو ایامی طلایی است و می‌توان از این فرصت محدود برای برطرف کردن برخی از معایب و نواقص استفاده کرد تا فضای خوب و مناسبی برای ورود دانش آموزان به مدارس مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار ما از مجموعه خوب و قوی آموزش و پرورش شهرستان این است که روز اول مهر مدارس و همه کلاس‌ها برقرار باشند، بیان کرد: در شروع سال تحصیلی جدید که مقارن با ایام هفته دفاع مقدس است یک هیجان خاصی بین دانش‌آموزان ایجاد می‌شود و دشمن نیز استفاده از این بستر را برای رسیدن به اهداف خود در نظر دارد و لازم است تمامی رده‌های اداری شهرستان دقت کنند تا فضا برای استفاده دشمن از این موقعیت پیش نیاید.

فرماندار فامنین عنوان کرد: به دنبال این برویم که آموزش و پرورش به دنبال آموزش تربیت باشد و معلمین به مسائل غیر آموزشی وارد نشوند و نباید این مجموعه طاهر و پاک را دستاویز مسائل سیاسی قرار داد.

وی با بیان اینکه با شروع سال تحصیلی شور و شعف خاصی در مدارس ایجاد می‌شود و ثمره کار خوب مسئولین آموزش و پرورش در مجموعه شهروندان شهرستان دیده می‌شود، گفت: اگر این هدفمند باشد نتیجه را در جامعه خواهیم دید که نیازمند برنامه‌ریزی کامل و جامع است.

حسینی افزود: دشمن برای ماه مهر برنامه دارد و نباید از این موضوع غفلت شود و باید باور تحصیل برای دانش آموزان ایجاد شود.

فرماندار فامنین با بیان اینکه ۴۵۲ معلم برای تدریس در مدارس شهرستان سازماندهی شده‌اند، گفت: تعداد دانش آموزانی که در مدارس مشغول تحصیل خواهند بود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر است.

کد خبر 5887711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha